Lycka❤️


Vecka 33 och magen växer och växer. Bebishen sparkar så hela magen flyttar sig, mest livat är det på kvällarna och nätter eller om jag dricker eller äter något... 
Nu är det alltså mellan 6-10 veckor kvar tills hen kommer som min barnmorska sa, dom flesta föder ju någon gång mellan vecka 38-42. 
I övrigt så mår jag helt ok, det är rätt jobbigt att sova med ryggen som värker och när jag vaknar känns det som jag blivit påsprungen av en flock elefanter eller nått typ.Har totalt gått upp ca 5 kg vilket kanske inte låter mycket men det är nu slutspurten närmar sig och man går upp som mest... Så jag väntar bara på att kilona ska "smälla" till. Det känns i ryggen iaf att det är några extra kilon som ska släpas runt på.

Imorse var jag och sambon på ett sista rutin ultraljud, allt såg så fin fint ut. Det gjorde mig lycklig till tårar. Hen hade tillochmed för-fixerat sig, alltså blir det en liten tidspessimist av dej likt sina föräldrar (alltid ute i lite för god tid ) ..och just då vi tittade in med ultraljudet låg hen och drack lite fostervatten. Älskade lilla bebis, hela 2 kg redan och huvudet var nästan helt fullvuxet 9cm! Ojoj vad häftigt- och nu är du snart här ute hos oss lille skrutten. Vi längtar väldigt mycket❤️
1 Lill-syster:

skriven

Älskar dig så himla mycket bästa underbaraste vackraste syster <3

Kommentera här: