Jan, 22. 2011


Min fina älskade Malin flyttar till Malaga på tisdag (den 25/1 -2011) och är borta ett halv år minst.. Därför tyckte jag att vi skulle ha en överraskningsfest till hennes ära. Det roliga är att hon verkligen inte anade något och blev så himla glad!! ... och att jag hann med allt eftersom jag hade tenta på morgonen. Här kommer lite bilder från festen (tyvärr är kvalitén lite dålig för jag fotar med iphonen som inte har blixt):


- alla göm er i köket, Malin kommer!!!


(eller i sängen som Philip och Fillan...)




- ÖVERRASKNING!!!!!!! (skriker 15 pers)


(Malin blir himla överraskad och rörd och måste sätta sig ner...)
















Det högra smycket fick Malin av mej i "åka-iväg-present"
... Baby, jag kommer sakna dej!


Han som har tillverkat dessa heter Viktor Pettersson på: http://knicket.blogg.se
Han gjorde dem supersnabbt, innom veckan fick jag hem de i brevlådan. Gå in på hans blogg och kolla, de finns flera super fina smycken till riktigt bra pris! Tack Viktor.

1 malin:

skriven

alltså, det är det finaste någon någonsin har gjort för mig!! halsbandet hade jag på mig igår, när min kompis Jorge bjöd till med en liten fest med några kompisar! självklart att det skulle på tyckte jag =)

Jag såg lappen du hade skrivit <3 Jag har inte läst den än, jag ska göra det när jag är megaledsen, saknar dig jättemycket, tror att världen ska gå under osv osv! då ska jag läsa det och känna att du inte är så långt borta!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen göra malaga osäkert ;)

Älskar dig!!

Puss

2 malin:

skriven

+34693028637

<3

3 tove:

skriven

4 Tove:

skriven

haha det skulle ha stått:

det var fint gjort miranda!

Kommentera här: