"...And I just wanna shout and scream"



Har legat nerbäddad i soffan hela dagen. Min röst har börjat komma tillbaka i form av hosta, inte så mycket att hurra över men det är väll allt som hänt idag...  Jag har iof cyklat iväg och köpt glass tidigare idag som jag ska äta ikväll, extrapris på Vienetta glasstårta *muMMmSs* och nu har jag precis ätit upp min goda middag: Pomme, kesobiff och tzatsiki.
 I brist på annat ska jag nu lägga mej till rätta under täcket och fortsätta välltra mej i min självömkan...

Da-gens-vi-sa: Is this the end? - Miss Li

"...You said you needed some time to clean up the mess
The mess in your mind
And then you turned your head around
And moved your hand away from mine

And I was trying to act as good as I could
And I tried to look just as cute as I could be
Though I could hardly breathe
Is this the end of you and me?..."

~*~

Kommentera här: