what a wonderful world this would be...

Idag har jag inhandlat det sista inför resan... Packat det mesta och i detta nu precis kommit hem från en underbart trevlig middag med min pappa på restaurangen Durkslaget här i Norrköping. Vi åt massa god mat, efterrätt, pratade gammal släkthistoria och massa annat far-till-dotter-prat *tihi*. Nu ska jag fixa och dona lite till... se en film kanske och dricka te.

En annan grej: "... ibland blir man lite ledsen över saker man läser och hör. Känns inte kul alls, man dras liksom under ytan på nått sätt. Själv är jag i detta nu (eller va iallafall innan jag läste)... lite uppspelt och samtidigt nervös inför avresan mot Thailand imorgon. Jisses-amalia tänker jag.. vad snart det är!!! och shit, nu måste jag packa det sista o duscha... o tvätta håret oh oh oh jag får ont i magen... men mest. mest känner är jag mej lite punkterad... trist va?ska man verkligen känna så när man ska iväg till paradiset?va?va?va?"





"But I do know that I love you,
And I know that if you love me too.
What a wonderful world this would be..."

1 Tove:

skriven

Vi kommer få det bra! Låt inte mig dra ner dig i träsket! :) Jag har bara för mycket tankar i huet!

Kommentera här: