Fight club...

              
Maja&Miranda...

Jag vill bara säga att jag lever. Jag får ursäkta att jag inte meddelat mej på länge men så är det ibland...

Idag lördag sitter jag i min soffa och är rätt trött måste jag faktist säga. Anledningen ska jag berätta är att jag har haft Maja och Olle från Lindesberg och Johan Viklund hos med sedan i fredagskväll. Apmysigt att träffa dem igen, nästan precis ett år sedan vi alla träffades i Barcelona. De blev "Sangria" och "Doritos" och massa prat om gammla minnen... 
 Sedan efter ett par rundor egentillverkad sangria tog vi rödalinjen till Universitetet där Anna sagt  tidigare under fredagen att de skulle va en grrrym klubb. Vi kom fram och det var en gryyym kö istället, my god! Vi stog säkert en timma i den sjukt långa kön och folk puttades och trängde sig och jag har aldrig vart med om nått liknande ska jag säga, inte ens på konsert. Det va discotyskar, falska italienare, väldigt mycke osköna typer och massor av popisar och så får vi inte glömma alla sköna  o fina människor om vart annat...
 Vi kom iallafall in efter många om och men och skulle träffa Anna där inne, men de va omöjligt. Så vi gick till bardisken istället och det va där det hände. En extremt oskön kille kommer fram till mej o frågar om han får prova mina glasögon, jag svarar att nej de får du inte (vem gör så egentligen?). Då tar han sin öl och häller den över mej. Jag blir sjukt arg och skäller på honom (som vem som hälls skulle ha gjort ) för att sedan be honom att fixa lite servetter för att torka bort allt... Hans reaktion blev: - de brukar gå bort med vodka redbul och tar sin andra drink och häller den över mej! Nu är jag så himmla förudmjukad och arg så jag tar närmaste ful öl (max 1 deciliter kvar), går fram och häller den på han.. Rätt eller fel? såhär i efterhand...säg det, just då var det de enda rätta, man gör ta mej tusan inte så!
Jag rymmer från brottsplatsen (för killen blev så rackarns illsken) och vi har de rätt trevligt resten av tiden inne på klubben, bra djs och fina vänner... Haha, jag måste också skriva att mitt i allt var jag med om det lamaste raggningsförsöktet jag någonsin vart med om: Pojken- vilka fina glasögon du har, vill du dela en öl med mej? Wtf liksom, dela en öl (29kr). och det hör också till saken att jag stod vid baren med min nyinköpta öl och tittade på den stackars lilla mannen och skämdes å hans vägnar!!!
 Jag ska väll också säga det att Olle inte var med oss så mycket, han tappade bort sej och oss, så hans kväll blev väll inte som planerat... men kvällen slutar inte där mina vänner,nej nej... Väl på dansgolvet kanske en halvtimme innan stängning får jag min tredje drink över mej,men jag såg inte vem de va som kastade den. Men till den och alla andra som gör så måsta jag säga att är så (ursäkta språket) jävla uselt!!!
Efter dusch nummer tre tog vi röda linjen hem till mitt lilla hus där vi efterfestade på korv och ostbågar och slocknade som ljus framåt kl 6...
 De åkte hem mot Lindesberg tillsammans med Johan igen runt 13 tiden idag och lämnade mej med 1kg godis, lite öl och smörgåsar. tack så mycket gullisar!

Idag festar vi loss til låten Me Gustas Tú med Mano Chao.

1 SANDRA:

skriven

DU SKOJAR JU INTE. JAG TROR KNAPPT MINA ÖGON O ÖRON. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD. HADE JAG VARIT DÄR HADE JAG VÄL SMÄLLT SÖNDER GLASET I HUVET PÅ HONOM. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOOOOOR??! bra att du hällde tillbaka, hahaha...

saknar dig duu!!

2 Miranda:

skriven

Nej jag skojar inte, det är helt sant. totalt galet!!!Bhaaa, miss you toooo.

Kommentera här: