Gravid med andra barnet vecka 26 (25+5)

Tänkte bara titta in och säga hej- det är mycket att stå i denna vecka. Med skolstart på torsdag och allt vad det innebär både för mig personligen och familjen.

Ikväll har lilla kotten disco i magen och jag är något så jävulskt trött i kroppen. Är för sjutton alltid trött, men alltså kroppen är helt slut. Hur som jag kan inte fatta inte att bäbis ska stanna kvar 99 dagar till om han nu kommer på utsatt tid, det kan ju bli en december bebis också.... To be continue som man säger

- men liksom 99 dagar det känns mycket. Fast å andra sidan inte alls mycket om en tänker i veckor typ 13 veckor kvar till bf... Äsch, jag längtar efter att ha honom på utsidan och längtar efter att få må bra i kroppen. Kunna leka med Ines och röra mig obehindrat och sova utan att behöva kämpa så mycket ...visst jag fattar att bebisar inte sover hela nätterna men det är iallafall ingen som sparkar mig på kissblåsan eller indirekt gör så jag får kramp/domningar i händerna eller ont i ryggen iaf.

Nog med klagomur för idag- ny dag imorgon hörni. Sista dagen som "fri" sedan är jag student igen..

Kommentera här: