På tumanhand

Idag tittade världens bästa syster över för att hänga med Ines en stund medan jag och min man fick lite egentid vilken spenderades på Il café på Södermalm. Vi behövde verkligen det- bara hänga på ett café han och jag.
Sedan blev det promenad i kylan och snön upp för götgatasbacken och gled in en sväng på weekdays där jag hör och häpna hittade en skjorta som dels passade mig och dels var på rea!!!sedan i ren eufori köpte jag en rosa mössa kag vart sugen på ett tag men inte känns mig modig nog att köpa... och sen var det dags att åka hem.

Och fogarna. Ja fy i hela hälsningland vad de gjorde ont och var förskräckligt vidrigt att promenera- och nu har jag fått ha min TENSapparat på mig hela eftermiddagen/kvällen. Men det var lätt värt det. Att bara gå känna mig som "jag" för ett par timmar... nu kan jag återgå till att vara hemma hela vecka och ruva på bebisen och vila fogarna och gå på akupunktur ibland.

Kommentera här: