Älskling fyller 30år idag.



Älskling fyller 30år idag och såklart ska det firas ordentlig. Bokade in farmor som barnvakt och drog med mig min käresta till Centralbadet för relaxdag med bad,bast och lunch. Allt var en överraskning så han visste inget förens vi var framme. Dagen började med att jag gjorde frukost och tog hand om Ines så Kristoffer fick sovmorgon. Sedan gick vi in och sjöng för jubilaren. Käkade amerikanska pannkakor i köket då det plingade på dörren och farmor tittade in, sedan berättade jag för K att han skulle klä på sig. Lite chokad fick han en karta i handen och en vägbeskrivning som han skulle följa. Vi tog tunnelbana in till Hötorget och på tunnelbanan fick han nästa ledtråd som var hans egna badbyxor inslagna i ett paket. Sen kom vi fram och han fattade!




Vi hade helt klart en himla mysig dag på Centralbadet. Efter det kom vi hem och myste vidare med kaffe och tårta med farmor. Nu blir det en lugn kväll i soffan och imorgon kommer familjen för att fira honom ytterligare. Jag ska baka prins(ess) tårta!

Och nästa lördag blir det kompiskalas med middag för 25pers på "Calexico" och sedan karaoke natten lång.

Kort sagt: man fyller ju bara 30 år en gång!

Kommentera här: