Rent och fräääscht


Om ni, precis som mig, är stora fan av Clean-parfymerna bör ni höra upp nu! En kollektion av Home Fragrances är redo att snart inta butikshyllorna, där kan en förvänta sig klassiker som Warm Cotton, Clean Laundry, Skin och Rain. Kollektionen består av 100% sojavaxljus, doftpinnar, linne- och rumsspray. Värt att också nämna är att samtliga produkter är allergivänliga samt förpackade med miljön i åtanke. Finns att shoppa med start i början på oktober! (Ja vet vad jag ska önska mig i julklapp- *blink blink* till familj/släkt/vänner )

(Bildkälla: clean perfume/elle.se)


1 sofia:

skriven

har aldrig testat något från denna kollektion, kanske nått man måste prova!

Svar: Jag har haft parfymen "clean skin" nu över ett år och verkligen verkligen äääälskar doften! Har tillochmed fått komplimanger av främlingar på Ica och tex i en hiss över att jag doftar gott- konstigt men gulligt liksom:) så jag ser fram emot att testa både doftljus och doftpinnar!!
Miranda Karlström

Kommentera här: