Tandfeen har kommit.



Hej jag heter Ines och jag har fått min första tand. En liten tagg som knappt syns men den finns där i underkäken till höger ändå. 

Och oj vad den lilla tanden kliar och skaver tycker Ines. Usch och fy, himla mycket gnäll och gråt. Men annars är det bra. 

Jag gör min sista tid som mammaledig nu, i mitten av januari ska jag tillbaka till universitetet och förskollärarprogammen. Kristoffer ska va pappaledig fram till sommaren. Det ska bli både kul och lite tråkig. Nu börjar ju liksom Ines leka mer och inte bara va en liten limpa man bär runt på armen hela dagarna.

Nu är lussebullarna klara här i ugnen. Vi hörs.
1 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Hallå där!

Missa inte årets julkalender hos Drömmen om 11 barn, nya tävlingar VARJE DAG fram till julafton. Första adventstävlingen pågår tom söndag, dagens till midnatt and so on. Vid midnatt börjar nästa.

Kram Annika
http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn

Kommentera här: