When my head hurts...

Idag har jag legat i sängen hela dagen med blixtrande huvudvärk och ont i kroppen. vet inte varför liksom. Vaknade vid 9.00 och försökte gå upp ut sängen men så fort jag gick upp blixtrade det till i huvudet och snurrade så det var bara att gå och lägga sig igen. Så höll jag på varje timme fram till 13.00 för att trots allt "börja dagen".. Men det gick inte. Bara att "gillar läget" som min mor skulle ha sagt och gå och lägga sig i sängen. Lyssnade på radio resten av dagen på svag svag volym så de inte upprörde lillhuvudet och för ett tag sedan kom syrran över och erbjöd mig massage och lite sällskap- älsklings syrran! Nu lagar min kille och syrra mat i köket, babblar på om ditt och datt och jag ligger kvar i sovrummet. Lite mysigt att bara ligga och lyssna och vara helt passiv.

Kommentera här: