Feb 28, 2011

- Thats my happyface!


Bra helg, bra dag, tvätten är klar, magen är mätt, kylen/frysen är påfylld... en BRA måndag helt enkelt! Och kära vänner, jag är så glad.. Jag har fått boken jag ska ha till min nya kurs som startar imorgon: "Lärande,påverkan och utveckling - en livslång process", var lite nervig för jag inte skaffat några böcker än.. men de löser sig i guess. kl 10-12 är det iallafall kursintroduktion i G34, - Tjihoo på't igen! Hoppas lite på att vi får tillbaka tentorna också, men de tar väl lite tid att rätta typ 70st arbeten på minst 8 sidor..på bara en helg? vi får helt enkelt se imorgon om mina professorer är superhjältar också^^

Nu ska jag titta lite på Topmodel maratonet (tv3) och sedan Oskarsgalan (kanal5) tror jag! - Önskar alla mina fina läsare en härlig vecka. Det är ju ny månad nu, ny månad nya möjligheter^^ Bra att säga det redan nu för ja tror jag kommer ha hyfsat fullt upp denna vecka (också) - Bad bloggare!, fööörlåt..

Kära fina Mamman kommer till Norrköping imorgon och stannar till ons?(eller var de torsdag?) och på torsdag har vi uppspel på "Drama kommunikationskursen", och vi har inte hunnit öva någonting!!!OMG.., men de löser sig.. - Hóla!

Kommentera här: