"...God can be so hilarious, ha ha ha ha"


Bild från någon balettuppsättning...?Snygg är den iaf.

Då har man varit i Norrköping en vecka då... Har tyvärr varit sjuk den mesta av tiden, men attans vad trevligt Norrköping är... och jag valde väll bästa veckan med tanke på vädret? De är liksom medelhavsvärme!!! och sen är de alltid så himmla kul att träffa folk på hemmaplan. Jag har tex. varit o spelat biljard tillsammans med Sanna o hennes bror, ätit pizza, varit på spontan saxofonkonsert, druckit cider på Trädgår´n och självklart legat o solat i Vasaparken.
 Idag har jag legat o läst Elle på gräsmattan och solat hela eftermiddagen och fått lite färg, att man kan bli så glad för lite mörkare hud?!! Nu har jag precis kommit hem till min mors lägenhet efter att ha varit på restaurang med min kära far och syster. Vi firade dels att Julia tagit körkort här i veckan och att de äntligen är sommar och sen blev de också lite av en avskedsmiddag  eftersom att jag ska åka hem imorgonkväll...
Senare ikväll ska jag träffa D om inget annat inträffar... *TjoLLaHopP*

Imorgon ska jag åka till Sannas land... och bara lata mej på min sista (såkallade) lediga dag, nästa vecka blir det  bara att jobba jobba joooobba!

Da-gens-vi-sa: Regina Spektor - Laughing With..



Kommentera här: