Nu är det jul igen...

Idag har vi pysslat på hemma. Ines börjat bli frisk men min man börjar bli sjuk... så vi vilade hemma. Var iväg en sväng till lekparken på förmiddagen när solen var framme sen har vi bara lekt hemma och julpyntat lite. Adventsstjärnorna kom upp i fönstret och några pepparkakor bakade vi innan det blev kväll...

Imorgon åker jag och Ines iväg för den årliga jultraditioner "Lill-jul" i Nyköping med min släkt på mammas sida- mamma/moster/mormor/kusin och kusinbarn. Mannen blir hemma och kurerar sig men vi ska ha de såå mysigt. Även fast vi tog firandet extremt tidigt i år pga att min gamla mormor ska flytta in på pensionärshem i mitten av december och lille bebis kan i princip komma när som helst från mitten av december så vi vågar inte chansa direkt. Men hallå? Hur mysigt är det inte att liksom börja första advent med ett litet mini julfirande?!! Jag klagar inte, älskar julmys och julmat och allt!❤️🎄

Kommentera här: