Premiär i pulkabacken för en och gråtfest för en annan

Idag blev det premiär i bulkabacken för Ines. Kul som sjutton, igen igen igen skrek ungen och pappan lufsade upp för backen/kullen och puttade sedan ner de lyckliga barnet. Och så om och om och om igen...

Jag själv stod nedanför och tittade på. Tillslut blev det för mycket för fogarna/ryggen/magen/benen och jag behövde gå hem. Bröt ihop, grät tysta tårar över att jag kände mig sämst och hade ont och inte kunde leka i solen och snön med mitt barn som jag ville att livet är orättvist och så vidare... sen stapplade hem.

Blev stoppad av en dam som tyckte jag borde ha broddar och föreläste en stund om hur bra de är och hur illa det kunde gå utan - jag stod där och lyssnade för att var hövlig men ville egentligen bara lägga mig i en driva och skrika pga av så ont i kroppen och egentligen bara ville hem ovh visst skulle jag väll köpa broddar om jag ORKADE ta mig till ett apotek.grrr! Kul att alla vill prata och tipsa en gravid handikappad... eller inte.

Oj sorry för deppigt inlägg. Men ungen och pappan hade de underbart iallafall, det är de viktigaste❤️

Kommentera här: