Resfeber!!!

Då var det dags. Imorgon åker vi på bröllopsresa i en vecka till Menorca - Cala'n Bosch.

Just nu är det resfeber och nerver som sjutton hos mig, även om jag egentligen inte är nervös eller rädd när jag tänker efter. Men det är som ett tryck över bröstet.
Fan, känner att ja måste försöka skaka av mig den känslan... Fast lite nervös kanske inte är så konstigt att jag är? Hormonell och gravid i veckan21, vi åker utomlands ihop för första gången min man och jag, och absolut första gången vi reser långt med vår dotter och dessutom flyg!! Så lite nerver är kanske inte konstigt. Vi har med oss svärmor som back up iallafall och barnvakt, det känns väldigt tryggt.

Jag längtar samtidigt jätte mycket till imorgon när vi äntligen kommer fram till hotellet (visserligen nästan framåt midnatt) men att sedan sova i en skönt säng och vakna upp till sol, bad och hotellfrukost och en hel veckas mys❤️❤️

Kommentera här: