en dåres försvartal.

Oj oj oj nu var det länge sedan jag skrev här i bloggen. jisses vad livet kommer emellan ibland alltså.
jag finns på instagram, där jag uppdaterar mer ofta än här på bloggen: armandarockstrom (heter jag där).
jag tänkte iallafall slänga ihop en lite en sammanfattning av livet fram tills nu:
 
Bebis: Nu är Ines snart 10 månader tiden går fort. en månad längre ute i vida värden än hon varit inne i min mage. Det är fart på henne. Kryper runt i raketfart och ställer sig upp mot diverse föremål. Lilla loppan. Hon käkar (köpe) barnmat men helst mjölkersättning. Favoriten är "pastagratäng med skinka & ost" och katrinplommon/päron puré. Ines älskar att träffa andra barn och leka på öppnaförskolan. hon älskar och att jaga vår (stackars) katt Charlie och bli buren av sina föräldrar. hon skiner upp som en sol när farmor och mormor kommer på besök, älskar skäggiga män och personer med glasögon men blir väldigt rädd för vithåriga äldre män och ljudet av bakplåtspapper och dammsugaren.
Miranda: jag mår bra. jag har börjat plugga igen. stockholms universitet, förskollärareprogrammet, termin 3. jag var himla nervös innan jag började över att klassen skulle va super tajta och jag skulle bli ensam. men jag blev himla välkommen och hamnade snabbt i ett sammanhang. snart ska jag ut på VFU (praktik) igen- fast på ny förskola. ska också bli kul. just nu läser vi om natur och hållarutveckling. Jag har klippt håret och färgat också, men det är bara en parentes...
 
Kristoffer: lika fin som vanligt. pappaledig och världens bästa person <3
 
 
 
Hemmet: målat om köket. ska börja byta våra lampknappar för de är veeeeerkligen super skabbiga. typ rökgula har vi upptäckt.
 
 
 
Övrigt: min syster har tagit sin kandidatexamen - sjukgymnast. och hon har även fått jobb på ett av sveriges största sjukhus!
 
Kalasbrunch för världens bästa syster.
 
 
slut på uppdateringen. tack och förlåt.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: