Face sculptor



Sminktestarn testar: Isadora Face Sculptor.

Jag ska börja med att säga att jag inte är sponsrad utan köpte denna i ren nyfikenhet, roligt med en produkt med fler användnings områden tänker ja- liksom som ett 3 i 1 smink. 

• Face Sculptor är en ansiktspalett (stor som handflatan!) innehållandes bronzer, rouge och highlighter, alla i puderform. Formulan är silkig och härlig, jättefin på huden! Finns en varm och en kall version att välja mellan, de är inte olika som dag och natt, men olika nog. Jag valde den varmare persiko-nyansen. 199 kr/st ligger priset på, men ja fick den lite billigare för det var något extra pris på Åhlens. -win!

• Warm Peach (varma paletten, ska passa varma hudtoner/mörkare hy):
- En mörkare matt bronzer med pytteglitter i, kanske aningen lite för orange för min del men säkert bra på någon mer gyllene än jag...
- Ett satinmatt rouge som är härligt persikorosa, en nyans som passar ALLA. Sååå fint!
- En highlighter som är väldigt ljus och frostigt champagnefärgad, jag gillar intensiv highlighter så absolut super nöjd med den också!

Kort sagt. Jag är nöjd! Trotts att jag har ganska blek hud funkade den mörkare bäst på mig! Och Isadora som märke tycker jag både är billigt och bra märke. Så absolut värt att lägga en hundring på!


 

Kommentera här: