Vampiga sexiga naglar någon?


Jag tror inte jag kan tröttna på rikigt vampiga sexiga naglar och speciellt i alla mustiga röda toner!! Mmm❤️

Det här är Visions of love från Opis Mariah Carey Holiday Collection, ett mörkt, mörkt rött cremelack med en fin glans. En nyans som liksom är diskret men sexig... 

Tänka lyxa till det idag iaf och köpte mig det på Åhlens idag.Tyvärr blev O.P.I en  riktig besvikelse!!! När man tänker att man köper ett "dyrt" lack tror man de ska de vara toppen bra, men jag tyckte inte de höll måttet för fem öre... Inte för 120:- (och då hade de nedsatt pris för åhlens klubbkort medlemmar). Jag har har seriöst försökt att måla i en timme nu. För tjockt och trögflytande enligt mig. OCH DE TORKAR ALDRIG och gör jag tunna lager och målar flera gånger stryks bottenlaget bort och resten blir flammig och gör jag för tjocka lager blir det bara geggigt, usch! Ska aldrig köpa O.P.I igen. Tyvärr! Älskade färgen dock.. Så tummen ner O.P.I👎

Kommentera här: