En sommarkväll på söder som aldrig vill ska ta slut

Vilken kväll vi hade. Fina vännerna Sofie och Ida. Först käk på Debaser Slussen sen cider och mys på "Vraket" med utsikt över Stockholm i solnedgången. Vacker vy, bra musik, nya bekantskaper och Håkan Hellström som avslutning på kvällen. Kan inte bli så mycket bättre! Kärlek

🎼"Det finns en gata där alla kan mitt namn.Jag ramlar dåliga gatan fram.Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt.Och jag föll för nån på en fest nånstans. Och det skulle ju va dans, dans, dans!Och det är lång väg ner. Och jag skulle aldrig ramla mer. Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen. Nu har jag ramlat gatan klart. Men jag är ändå inte riktigt lika glad själv...För många ramlande flickor ramlar förbi. För många rammelsängar att ramla i. Människor ramlar runt på stan. Människor ramlar hårt, precis som du - och jag... Och det är lång väg ner. Och du skulle aldrig ramla mer. Och jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är.Jag har ramlat där förut, och det är mer än bara nån sorglig kliché..Och jag ramlade in på nåt diskotek. Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet. Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen Ramla jag omkull igen Ramlade in i en taxi "Mister, visa mig den maximala hastigheten!Vart du vill, så fort du kan. Ja, vart du vill, så fort du kan. Vart du vill så fort du kan"- Woooh!Lång väg ner. Och du skulle aldrig ramla mer. Och det är lång väg ner. Och du skulle aldrig ramla mer. Kör mig vart du vill. För jag ramlar aldrig hit igen"🎶 Ramlar- Håkan Hellström

Kommentera här: