2012.01.31



Då bloggar man på datan för första gången på 14 dagar då
. Har ju bara uppdaterat från min Ipone som ni kanske märkt? eller inte. eller har ni det. Jag menar instagram all the way?!!^^
Idag är det alltså tisdag. Jag har hunnit med att vara i linköping på LiU på föreläsning och nu sitter jag o betalar räkningar och äter cheescake på espressohuse, Norrköping.

I helgen var jag i Stockholm och det var jätte trevligt, det är alltd trevligt. MEN jag blir alltid så mellankolisk när jag åker därifrån. Det är fint att komma hem till Nrrköping men också konstigt att åka ifrån mitt (snart) nya hem.. helt förvirrande för känslorna alltså. Men allt känns bra, bra känslor. eller nej inte känns det bra att lämna alla kompisarna i Norrköping alldeles själva och lill syrran!: hur ska hon klara sig utan mig?!. och lilla pappa?!. Fast å andra sidan är det inte långt till Stockholm. Det tar max två timmar att ta sig dit. lite beroende på hur man åker.  Det är na-da! ingen ting- sista minuten á 150kr med sj liksom. Nog om det. På lördag den 25/2 går flyttbilen hursom...

Idag skulle folk kolla på min lägenhet. så blev det inte. hyresvärden ringde mig igår kväll kl 21.00 och sa att han hade några som skulle kolla på lägenheten idag (klockan nio på kvällen ringer han och säger detta. det ligger skräp och kartonger och jag är mitt uppe i att rensa ur garderober och hela lägenheten ser ut som ett råttbo) och städa gjorde jag i mrse så att jag nästan missade bussen. att han sedan smsar och säger att jag ska hålla mikolla på morgon ist, för att DÅ ska folk komma o kolla på "råttboet" istället. AAAAAAAaaaaaarg, vad jag blir arg alltås. Han är såååå dum i huvet. Alltså; vem ringer klockan nio dagen innan och säger till att man ska städa och hålla sig hemma dagen där på?!!


Nu ska jag söka på nätet
efter perfekta alla hjärtansdagpresenter. höres-

Kommentera här: