25 nyårsfrågor att sysselsätta sig (och andra) med innan tolvslaget.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade ihop med min kära Kristoffer i Årsta. Åkte på vår första gemensamma semester till Fårö. bytte ringar. Skaffade katten Charlie.


2. höll du några av dina nyårslöften?
Försöka säga JA mer. och det har jag gjort... På gott och ont.


3. bästa film 2012?
"seeking a friend for the end of the world"


4. vilka länder besökte du 2012?
Sverige


5. är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
en rikare fritid. mer ork att kunna göra saker på fritiden, träna, hobbys, mer kvalitetstid med Kristoffer och mina vänner.


6. vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
23maj då Charlie (katten) föddes.


7. vad var din största framgång 2012?
mitt jobb på förskolan torget avd. Virveln.


8. största misstaget?
-


9. har du varit sjuk eller skadat dig?
Jätte sjuk hela hösten. Massa småbarns sjukdomar jag inte haft immunförsvar nog att bekämpa.


10. bästa köpet 2012?
Charlie!! Och en jätte fin soffa från blocket. Nytt köksgolv.

11. vad spenderade du mest pengar på i år?
Lägenheten (inredning).

12. gjorde någonting dig riktigt glad?
Charlie kom in i våra liv.


13. vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Gangnam style- PSY, spegelen- panda da panda, Alice- Linnea Henriksson, Mumford & son- i will wait...


14. förlorade du något 2012?
inte personligen. men min sambos farmor och mormor gick bort.


15. vad önskar du att du gjort mer?
givit lite mer till välgörenhet


16. vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat. Tagit på mig mer än jag orkar med.


17. hur tillbringar du detta nyår?
Tillsammans med vänner, syrran och kärleken i Stockholm med turkisk plockmat.


18. blev du kär i år?
JA!! Eller jag är fortfarande mycket kär i Kristoffer.


19. hur många festivaler har du varit på i år?
Hultsfredsfestivalen och suttit utanför popaganda festivalen.


20. favoritprogram på TV, 2012?
New girl.


21. bästa boken du läste i år?
Hunger games (alla tre böckerna)


22. största musikaliska händelse 2012?
"tallest man on earth" spelning på södra teatern i våras.

23. vad gjorde du på din födelsedag 2012?
25år blev jag. Firades i Stockholm hemma i vår lägenhet i årsta med mamma, mammas kille henry, pappa, syrran, Kristoffer (såklart), bästa vännen Alexandra,kusin Sofia, hemma man David och dotter Tova. sopplunch, hemgjord prinsesstårta och fina presenter.


24. hur skulle du beskriva din stil år 2012?
personlig och egen.


25. vilken kändis är 2012?
-


Kommentera här: