Juni 6, 2011



Ojsan-Hoppsan-Hejsan!!!
det har blivit lite dålig uppdatering här på bloggen på sista tiden har jag märkt.^.^' Det är bara så himla mycket att göra innan sommarlovet i skolan... och sedan jobbar jag på First camp kolmården nästan varje helg... och denna veckan kom min fina Malin hem en vecka från Malaga så vi har hängt massor... och och och...

I helgen har jag hjälpt
Familjen Palmcrantz på ----> Tisenö att bygga växthus, som de kan odla i och som vi ska ha på festivalen som hålls där i sommar (i år igen) *pust* ,men det är nästa roligt hela tiden fast det är tufft.

- Just det, Grattis på Nationaldagen alla svenska medborgare!!! ôch hur många svenska flaggor jag skådat? typ fyra kanske... Det var förvånansvärt dåligt med firande på stan i Norrköping måste jag säga. Varför är det ens en röd dag??världens tristaste skulle jag säga. men men, grattis iallafall kära svenska bröder och systrar^^

Kommentera här: