Emmaboda 2011


Emmaboda festivalen 2011.07.27-30


Onsdag:
First aid kit - absolut bästa framträdandet.



Torsdag:
Yelle - vackra underbara franska sångerska!


Den svenska björnstammen - gjorde sitt bästa framträdande.


Alla dagar:
Regn -hade vi inte ont om, om man säger så...


Kristoffer och ibland med Knäckebröd.


Calle i campet.


Calle, Jana, Tove och Robin.



Och jag borstar tänderna sista dagen med otvättat hår och galen finne under nästan (jag vet att ni har sett den redan^^) intill skräp- festivalfeeling jajemän!


Kort Resumé Emmaboda 2011:
Fy sjutton vad roligt det har varit!!! Jag och Lina anlände till Emmaboda, Raslebygd,  i onsdags efter en jätte lååångdragen bussresa. Tror vi åkte in i varenda lite by och hämtade upp folk/festivaldeltagare och jag kom hem i eftermiddags med bil. det gick snabbare och skönt att slippa sitta i en buss svettig och äcklig.
(Det måste jag ju säga... Jag duschade på morgonen på onsdagen innan avfärd och sedan har jag inte duschat förens idag--- ni fattar att jag inte var jätte fräsch om man säger så idag, och himmel vad bakfull jag har varit. och matt och trött.. man sover ju inte så jätte mycket. Nog om det.nu ska jag sova.. i min säng. det känns lite instängt men skönt... o lite ensamt.fast mot värmen får ja ta o ha fönstret öppet - vilken friluftsmänniska jag är!haha).

De band vi lyssnat på har vart GALET bra, somliga mindre bra. Människorna jag träffat har vart snälla och trevliga, somliga mindre trevliga men ändå övervägande fina. Roligt att se festivallivet (trist att tältet och stolen blev förstörda dock),har ju inte varit på festival tidigare... Possitiv upplevelse av bajamajorna (de var inte såå vidriga som jag hört..) och tack campet jag bode i, tryggare an ingen vara!


- GOoooodnatt kära blogglovers!
1 Lovis:

skriven

Sv: spännande! Hur kände du igen mig? Jag har ju inte speciellt många bilder på mig själv här ;)

2 Matilda:

skriven

Är Emmaboda-avis..

Kommentera här: