25 nyårsfrågor att sysselsätta sig (och andra) med innan tolvslaget...

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte på min första festival, Emmaboda

 

2. höll du några av dina nyårslöften?

Försöka söga JA mer. och det har jag gjort o ska fortsätta med.

 

3. bästa film 2011?

Martha Marcy May Marlene

 

4. vilka länder besökte du 2011?

Sverige

 

5. är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

mitt långa hår kanske? längre hår år 2012.

 

6. vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

14 augusti, när jag och kärleken "blev ihop"

 

7. vad var din största framgång 2011?

bra betyg på universitetet (?)

 

8. största misstaget?

avstängning?

 

9. har du varit sjuk eller skadat dig?

inte mer än förkylning

 

10. bästa köpet 2011?

Iphone 4s

 

11. vad spenderade du mest pengar på i år?

Iphone 3G med ett för dyrt abonnemang

 

12. gjorde någonting dig riktigt glad?

kärleken

 

13. vilka sånger kommer påminna dig om 2011?

Jag kommer - veronica maggio

 

14. förlorade du något 2011?

tror inte det...

 

15. vad önskar du att du gjort mer?

givit lite mer pengar til välgörenhet

 

16. vad önskar du att du gjort mindre?

jag önskar jag var mindre blåögd

 

17. hur tillbringar du detta nyår?

Tillsammans med vänner och kärleken i Stockholm

 

18. blev du kär i år?

JA!!

 

19. hur många festivaler har du varit på i år?

Emmaboda och Popaganda (stadsfestival), Tisenöfestivalen

 

20. favoritprogram på TV, 2011?

True blood

 

21. bästa boken du läste i år?

Eat Pray Love - Elizabeth Gilbert

 

22. största musikaliska händelse 2011?

First aid kit på Emmabodafestivalen

 

23. vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firades i Stockholm med syster, hennes vän Anna och bästa vännen Alexandra på Dieselverkstan med dansshow.

 

24. hur skulle du beskriva din stil år 2011?

modern men personlig och egen.

 

25. vilken kändis är 2011?

?



Kommentera här: