dont stop, stop the.. shopp-ing?!!



Här är ett litet smakprov från fredagens shopping. Jag fick nämligen lite mycket(!) lön och studiebidrag så det känns jätte skönt att äntligen vara på fötter igen.. Och jag menar inte att jag ska ut och 'super-duper-shoppa' och gå bananas (för alla som tänkte den tanken, fy skäms! jag är mer ansvarsfull än så!). Men efter en såå lååång tid med ekonominskdepression, när det det gäller min (och världens) vardag, så är jag så glad och stolt att jag är flytande igen. Jihaaa - hejja Mirandas plånbok!!! Ne, nu ska jag fortsätta med min hemtenta...


eller snart ska jag fortsäta med den, först; Föresten det har jag kanske inte ens skrivit om.. Jag har fått min första hemtenta i kursen "kommunikation mellan männsikor". Gudars vad jag blir nervös och prettig. Vill ju att min första hemtenta ska bli så bra den bara kan bli.. Ska säga att jag faktist har kommit en bit på vägen.. men nu är det de s.k 'finliret' och lite 'finbroderi' på det som redan är ner prentat som saknas. ÅÅÅÅÅåå!, Jag vill så gärna att den ska bli (väl)godkänd^^

 

Just det, en grej till... Gud vilket rörigt inlägg detta blir!! Iaf, det var ju 'kulturnatt' igår i Norrköping. Jag tror tyvärr att jag är den sämsta representaten för kulturnatten dock för jag gjorde typ inget kulturellt. Jag hängde med min syrra och hennes kille (och hans polaren) och min (stackars arbetande) Malins kille o hans kompisar, det var kul. Sen gick vi till Hugo (utestället i Norrköping). Jaha.. och med det sagt ska jag fortsätta skriva min stackars hemtenta (och dricka hinkvis med coca cola). - Tjaoo!

 

Kommentera här: