Home sweet home...

Då var det alltså Måndag och jag har äntligen packat upp alla mina grejer i lägenheten! Det var ganska lätt att flytta från söder till haga. Jag fick hjälp av Micke och hans jobb-lastbil,pappa och lillasyster så flytten gick i ett huj! Men idag har jag sådan galen träningsvärk i ryggen och i benen att jag nästan döör!! Fast jag har endå varit på AF (på ennu ett av de meningslösa mötena jag måste gå på för att få "aktivitetsstöd"), träffat Sanna o käkat lunch på Fräcka Frökens, bokat en arbetsintervju med stadium sportscamp till på onsdag morgon.. och nu nyss slängt ner massor av flyttlådor i källaren och käkat två sockriga munnkar... Life is good today^^


"Today must have been one of the strangest days
Some would say that you won't find love that way
The best days are not planned by common sense
By lack of time. You just happen to be where everything feels fine..."


Da-gens-vi-sa:
Anna Ternheim - My Sectret

Kommentera här: