Thailand - kho Pan Gang...

...Ensam pa Kho pan Gang, sa kan det ga ibland.. ganska fa internet cafeer sa detta ar uppdateringen for nu.. vadret ar fint men sjukt varmt, spenderar dagarna i skuggan med en bok o mina tankar, vattnet ar turkosblatt och aven det varmt. Jag bor i en bungalo pa stranden med massa spindlar och odlor och kryp.valdigt idylliskt... skulle egentligen ha en reskampart men han var dum i huvet och inte alls sa nice som jag trodde sa vi har splittat pa oss. Nu ska jag ut o kopa lite toapapper och juice. har pratar vi inte service alls. har inte ens ett tacke eller toapapper. man far fixa det mesta... men det kanns lugnt enda.. kanske skulle ta o lara mej att kora moppe.. se lite av on? vi far se, 1 april kommer jag hem iallafall... hoppas jag. puss pa er alla <3
1 Anonym:

skriven

AWOL resesällskap? tönt! Vad har hänt?

Kommentera här: