Jag blir gaaaaalen!!!!

Ahhhhh, jag har inget att ta på mej bara massa fuuuula, tråkiga och trista kläääder!!!!! Ibland bara hatar jag min garderob så mycket. inga snygga skor och inget fint och vädret är också as taskigt så man kan inte ta på vårkläderna heller... om dom mot all förmoda skulle va lite fina..?! Jag börjar snart gråta i min nya lägenhet.

Jag har ju flyttat nu till dagsbergsvägen 
och allt har gått jätte bra, har dock tappat bort en kartong med kläder (säkert också tråkiga och trista men endå) men är det någon som hittar en banankartong med kläder i  bland drivorna är det min ^^. Min lght är såå fin ska jag säga, det är min mammas gamla men jag har satt min egen prägel på den lite indiska kuddar, persika mattor och 50tals lampor och lite ljusstakar osånt.

Sitter i detta nu och kollar www.LOOKBOOK.nu ,blir så himmla avundsjuk på alla fina vackra människor!!! Ah, jag vill ha, jag vil ha, jag vill haaaaaaa allas snygga kläder och skor och alla deras garderober! och sen måste jag ju smygtitta på bilder av Mary-Kate Olsens, wa-waa-woooom!!! Hon är sååååååå snygg.





Kommentera här: