Dec, 29. 2010


dear diary..
Alltså idag har jag sådant självhat. Jag tycker själv att det är pinsamt att tänka som jag tänker!I know, really!!! Men usch vad jag länner mej obekväm med min kropp och personlighet och allt!!. Alla kära feminister tyst! - jag vet, man ska älska hela sig och som man är. Men det är f****n inte lätt ibland. Usch, jag blir sur!!!självhat-självhat-självhat. Blääää och fy! MEN HERRE GUD vad jag vill vara sådär "snygg och söt och smart och fin och rolig och humoristisk och flörtig och mystisk och bubblig och flickig och och och en alldeles underbar människa som alla vill va och vara med"--- oj vilken tönt jag känner mej som nu när jag läser vad jag precis skrivit. Men vet ni vad?!jag står för allt, inte svordommen...den var onödig, men allt annat!!! Jag vet att alla ni där ute känner det jag känner idag men bara inte säger det,gråter för er själva i kudden?,tränar för hårt? eller tar en kaka till? för att stoppa tillbaka känslorna. Jag skriver och ritar. Nu är det ute... Självhat-självhat-självhat!!! Imorgon är en annan dag blogglovers, ömma smek /M
1 Hannah:

skriven

Hey, Självhat, varför? :)



Du är fin Miranda. Din uppriktighet är toppen.



/H

Kommentera här: