Back to School.

Just det. På torsdag börjar jag på Linköpingsuniversitet! Idag var jag på stan i Norrköping (med Malin förstås) och köpte lite pennor och anteckningblock och en almanacka (och lite nya kläder). Man behöver faktist lite nytt när man ska starta ett nytt liv. ja, jag menar universitetslivet alltså. Resten av livet är väl det samma som det har varit. Fast nu har jag iof gjort min sista dag på First camp kolmården och ska åka "pluggbuss" till Linköping istället för lansbyggsbuss till Sandviken. Och plugget är en dag i veckan. Torsdagar eller lördagar beroende på vilken grupp jag hamnar i.. ska bli så himla kul och böja studera och jag är faktist lite nervös. DRAMAKOMMUNIKATION, det är vad jag ska läsa iallafall. Nu ska jag äta lite hemlagad hallonpaj, mumma för magen.

-Sovgott blogglovers!

Kommentera här: