I ♥ fiiiina saker!


                                   Lorin jacket, MONKï.

Idag har jag och min fina vän Malin varit på stan i Norrköping och shoppat massa fina saker. Jag fick med mej hem en ny vårjacka från MONKï, axelremsväska i läder med fransar från Åhlens, tygskor typ converse look-a-like från skopunkten,svarta höga byxor från H&M,rött nagellack från viva la´diva och ett par cykelbyxor, också MONKï! ...Eller det var inte så mycket massor av shopping nu när jag läser det direkt, men det va många påsar och har man inte så himla mycket pengar..som jag, handlar man allt på rean -såå skillat!!!

Nu ska jag se dokumentären om bananer "bananas"på stv 1, en mycket omdisskuterad dokumentär om storföretaget DOLE och deras handtering med människor,plantage och bananindustrin.. - har jag sagt att jag ääälskar dokumentärer! Liksom när den lilla människan vinner över/utmanar den stora människan. David möter goliat ni fattar grejen!!Det är dagens tips. Bon´apetit^^

Kommentera här: