20090930


Min frukost idag... lite cheerios,fil, smörgås med skinka och apelsin juice.
Efter det satt jag på mej mitt nyupphittade röda läppstift från NIVEA (nr 25).. och lite annat som kläder och "underlagssmink" och sånt som man kan behöva en onsdag.

 

 
Snart ska jag iväg o rota på lite secon handbutiker i stan. Letar efter en vinterjacka allra mest men sen skulle de vara grymt att hitta en lampa också. En sån lite porrig med sammet och fransar osånt...fattar ni^^
 Så här ser dagens outfit ut, lite suddig men så kan det bli ibland..
 Jag har på mej ett par avklippta gammla levi's 501, strumbyxor från H&M devided, T-shirt NEW Weekday och min långa svart väst från samma ställe.

Och denna morgon har jag lyssnat mest på Just Jack All Night Cinema (2009).
- Ha en fin dag!

Kommentera här: