20090929

Idag har jag varit hos frissan nästan hela dagen... Nyfärgad och nyklippt sitter jag nu i min soffa och väntar på att Sanna ska sluta jobba (på Vildmarkshotellet) för att istället komma hit o leka med mej^^ Förutom att jag blev rätt fin i håret (för en gång skull) även om det inte riktigt blev som jag tänkte.. hade tänkt mej lite beachkänsla typ som L.C i the hills ,brun-blond-blek..fattar ni?!Annars har jag inte så mycket att berätta... Jag är FETT oroad att jag inte har något jobb än, och inte fått någon form av respons på mina cv-utskick. Fuck it! skulle man kunna säga. Men de gör jag inte, för jag sa bannemej ha ett jobb senast nästa vecka för såhär arbetslös kan ja inte vara länge till, då går jag under både som människa och ekonomiskt ska jag säga.


Whitney Port, Heidi Montaq, Audrina Patridqe och Lauren Conrad.

Kommentera här: