Söndaghelaveckan...



Imorgon ska jag till Sthlm!!! Lalala, ett par timmar i buss och sen blir det mycket roligare än vad jag har haft det i Norrköping idag. Min söndag var som resten av min helg,lugn och fin. Klev upp tidigt, tittade på nyhetsmorgon, motionerat runt strömmen och har tittat lite på film..(gud, vilket pensionärs liv jag lever. jag är 22år bara så ni vet!!!) osen har jag träffat pappa också!Det var riktigt mysigt iof, han kom förbi hemma hos mej i eftermiddags med pizza och glasstårta *åh, lilla pappsen* .Vi käkade o pratade lite om b.la resan han ska på imorgon, Istanbul en vecka *whiwihiii*

Nu ska jag duscha och packa samtidigt som jag tänkte se lite på Love actually, kanal 5. Den har man ju sätt hundra-miljoner-tusen-biljoner-gånger men funkar fortfarande, vi hörs!!!

Kommentera här: