BIGGEST loser.

...Bhaaa! har spenderat ena halvan av dagen i sängen och resten i soffan. Fy f*n vad sämst man kan känna sig ibland!!! En film, lite serier på tv och internet har jag haft som enda kompis idag. Blääää! Och lat är jag också, de är ju inte svårt att ta sej til ett gym eller ut o gå men jag pallar liksom inte, kommer inte ut. och ute är det blött och kallt o ruskigt. Nä, Jag halvligger i soffan har ätit 1/4 dels 180grams chokladkaka och har tryckt i mej popcorn och samtidigt ttttar på kanal5s tjockisprogram "biggest loser". haha, ironi?! Jag pallar att inte att äta, vill inte men kan inte sluta. Har ni kännt så nångång? att man snaxar loss utan botten men blir snuskigt äcklig liksom, och av att man snaxar mer=mer ångest. Tjocka-feta fläsket!!!joyna mej? skulle inte tro det...

Kommentera här: