I´m feeling hot hot hot!

  
Gårdagens utstyrsell: Linne H&M, kjol Monkï, tights Gina Tricot och min nyköpta väska ,också den från samma butik!

Idag har jag legat inne och tyckt synd om mej själv hela dagen... Var nämligen iväg och solade på en salong här i Norrköping igår. Jag har gjort det några gånger innan så jag är van vid det, tycker det är lite skönt och så är jag ju vit som ett lakan. (Min foundation heter "Milk" och mitt puder heter "Helsinki" räkna ut min hudfär efter det..?!) Iallafall...saken är den att de hade ett nytt "supersolarie" som biträdet tyckte jag skulle testa. Sagt och gjort så följde jag hennes rekomendation. Big No No! Nu är jag helt super varm, bränd och röd som en kräfta. Fy vad jag skäms!!inte brun och sexig alltså. Jag känner mej bara röd och skamsen. *StAcKaRs MeJ, AjaJAj*

Da-gens-vi-sa:
albumet The Milk-Eyed Mender, låten "Bridges and Ballons" av Joanna Newsom.

1 sandra:

skriven

ammmmeeeeen vilka häxa till att rekommendera det!! men det försvinner :) va inte ledsen, miranda :) på söndag ses vi :)

2 Stina:

skriven

Åh vilken fin väska!!! Kommer du hem nåt i påsk? Längtar efter att få se dig.

3 Svar::

skriven

jag är hemma i norrköping nu!!!! call me <3

4 malin:

skriven

vilken fin väska snygging!!!

nu måste vi skärpa oss, jag ringer efter att jag har jobbat så bestämmer vi en date =)

puss

Kommentera här: