"...Surprised by the rise in sin you came through over and over again"



Idag satt den här lilla finingen och jamade utanför min dörr...
 
    
 
 
Vi har träffats några dagar på gården kissen och jag. Men idag var hon extra kelig o ville gosa på altanen.. Kallar henne för Snövit eftersom jag inte vet vad hon heter?de står inget på hennes röda halsband... Söt är hon iallafall ♥

Idag har jag legat hemma hela dagen...har blivit lite krasslig igen. Och måste faktist skriva att GRÖNA LUND är bland de sämsta arbetsgivarna man kan tänka sej! här kommer lite bakrunds info: Jag kräktes inatt och när jag ringde och sjukanmälde mig i morse ville mina chefer att jag endå skulle komma till jobbet o testa om det gick bra att jobba trotts allt... JAG JOBBAR MED LIVSMEDEL!!!tänk om de är en bacill som smittar (vilket man inte vet), skulle du vilja att jag tog i dina popcorn?!
HUR DUM FÅR MAN VARA?!!!

Da-gens-vi-sa: You May Know Him- Cat Power
1 Anonym:

skriven

sötnötkatta!!!!!!

2 Anonym:

skriven

från sanaaa

3 tovv:

skriven

gud vad fin. fint med vita fina katter. fint.

Kommentera här: