Tuesday


Så här såg jag ut idag:
Tubtopp h&m, knäpptröja h&m, jeans Weekday/Cheapmonday
 och halsbandet? det har jag gjort själv.

Idag är det tisdag och jag har typ bara sovit någon timme eller två, under natten... Anledningen till detta är dels att jag inte kan sova. Jag är hemsökt av mardrömmar, hemska-fruktansvärda-läskiga drömmar! och man kan inte jobba utan sömn kombinerat med ångest...och den andra delen av mitt sömproblem var att någon var ute och "pangade o smällde" mitt i natten, de skämde slag på mej och lämnade mej ennu mer oavslappnad!!! Så idag har jag hjälpt Karin http://estetiskt.blogg.se/ med att sitta hårmodell på (hennes skola) Mist. Det var kul och inte så värst jobbigt... 
Så här såg jag ut, like it? 
   
Efter det tog jag metron hem till Mörby centrum och min klipptid, tänkte att en ny hårlängd skulle ge mitt självförtroende en boost...men som oftast gick klippningen helt åt skogen. Luggen blev mycket kortare än tänkt, 5cm försvann fortare än fortast och sedan blev de bara för jobbigt att jag ens vill skriva om det. Nu sitter jag uppkrupen i soffan med håret uppsatt (så jag slipper ta i det). Har precis pratat med min fina Sanna i Göteborg om livet mysterium och om att vi måste ses riktigt snart ,samtidigt går det sista av Topmodel på TVn.

Dagens lyssnartips: Beyonce med låten Hello, så himmla gryyyym!
Och JA, sluta vara så häpen och stäng munnen... Jag lyssnar på Beyonce! Puss på er ♥
1 Whooho:

skriven

hon är sååå himmla snygg också<3

Kommentera här: