...I really do love you

Hej mina trogna FANZzz.
Tro inte att jag glömt er, jag har nämligen sätt att ni var rätt många nu som gillar det jag gör. Iallafall ibland... Men jag kan tyvärr inte lova att skriva varje dag, jag är inte den typen av bloggprinsessa... Men ni ska veta att jag inte kan bli gladare över att ni har blivit så många *hoppar och struttar runt som en stolt hönsmamma*. Lämna gärna en kommentar, om nått bra/dåligt eller om ni undrar något så kan jag respondera!!! (Hahaa nu är jag en "sånn" bloggprinsessa med frågelåda). Min dag har förgyllts av läkarbesök, jobb på restaurangen, fika med Sandra. Det va sjukt länge sedan vi sågs o de va inte sista gången vill jag lova! Nu ska jag betala av div räkningar...det är inte en tripp till funnybunnyland! Lite senare ska jag titta på min favvo serie Gray's Anatomy (21:00, kanal 5) och dricka cola.

Till sist bjuder jag på musik än en gång med en av mina favvosar: Cat Power och hennes Empty Shell.  Bone Appetit!

http://www.jango.com/music/Cat+Power?l=0


1 Stina:

skriven

Jag har just hittat din blogg, till min stora glädje! Jag är i fjällen och gottar mig. Saknar dej gumman! Kram

2 Miranda:

skriven

Vad bra, jo jag uppdaterar lite när jag kan och vill! min blogg har vart igång ett tag som du ser... Låter skönt med fjällen, vi hörs snart! puss

Kommentera här: