"I like that boom boom pow..."



I morgon Lördag ska jag till Norrköping... för att se min lilla syster (och hela De Geergymnasiets estetelever) medverka i det årliga musikalprojektet!!! Det ska bli så gryyymt kul att få se, själv medverkade jag ju i 2006 års uppstättning av "Grease" hahha. Fast jag hade ju inte ett solo att framföra... *hÅlLeR TuMmarna*

  
Bilder ur musikalbloggen på www.degeer.norrkoping.se/show.php?page=blogg_ludvig_2009%20

Idag har jag jobbat på café bryggan under "genrepet" på Gröna Lund och det var väldigt gemytligt!!! Vädret var underbart och besökarna var sådär lättklädda o fina med sommar i sinnet! Nu har jag precis kommit hem och äter pecannötkolaglass direkt ut burken och tittar på film... btw. Dude, where's my car? where's your car dude? yeah dude, where's my car?dude,where's your car? shut up, dude!

*Shibby*

The Black Eyed Peas - Boom boom Pao
1 jullebulle:

skriven

hihi pussar till dig o de var jättekul att du kom <3

Kommentera här: