I ♥ BCN


Transcoms spanskacrew...

Oh shit vad jag saknar det här gamla gänget, er kära kära vänner ♥ Detta är alltså för den som inte är insatt spanskaklassen på Transcom i Barcelona. Vet inte om jag lärde mej så mycket spanska ..men kul hade vi iallafall!
Bhaa, får sånna vågor av "bortlängtan" ibland och då plockar jag fram gamla bilder från den bästa tiden jag haft i livet, såhär långt...

Iallafall så är denna torsdag en dag av besvikelser. För det första var jag uppe på mitt kontor för att tala med min chef, eftersom jag har varit sjuk så himmla länge. Och omtänksam som jag är tänkte jag att vi behövde uppdatera lite? Dumt av mej, för när jag kom fram va kontoret stängt och låst. Gick runt i solna centrum typ en timme och tänkte väll att de skulle komma tillbaka men tyvärr. Och inget svar i telefon heller. Efter det ringe de från Åhlens där jag skulle få juljobba lite extra men tyvärr va utbildarna inte tillgängliga ,så det blir inget av de heller, attans!!!
Nu sitter jag i soffan som vanligt när jag skriver, men idag har jag en stor skål popcorn i knät. På tvn går det sista av Hell's kitchen, de är två deltagare kvar, en ung tjej och en äldre man. Vinnaren kommer bli kökschef på Gordons nya restaurang... Jag hejar på tjejen, efter ha sätt två avsnitt typ...
Imorgon är det fredag, en ny dag... Ska faktist iväg på en intervju imorgon eftermiddag hos OKQ8, de ringde upp mej för ett par dagar sedan och hade läst mitt cv, och gillade det de läste! Så jag hoppas verkligen de kan ge något ?!

Idag tycker jag att ni ska ta er ett lyss på den här gammla popgruppen:
The Sundays och deras låt Joy.




Kommentera här: